Ååå, vad jag älskar alla personer som sa åt mig att ta kontakt med butiken som jag köpte mitt träns ifrån!!
För att göra en snabb resumé:
Juni -10. Emma köper ett rundsytt Döbert-träns, och är jättenöjd!
September-november -10: Emma märker att den vitfodrade nosrimman börjar ändra färg, till grått. Mindre nöjd.
Februari-mars: Katastrofen är ett faktum, nosgrimman är grå-grön-svart och Emma börjar se sig om efter en ny nosgrimma, men inser att den är jättedyr. Inte alls nöjd.
April: Nån kastar ur sig; Men ta kontakt med butiken, så där ska det ju inte vara. Jag tyckte att det var ju så länge sedan jag köpte den, men jag gjorde ett försök. Nu såg nosgrimman ut så här:
Maj: Butiken informerar mig om att Döbert vill se nosgrimman, och den skickas till Tyskland.
28 juni: Emma hämtar ut ett paket innehållande en underbart vacker nosgrimma, med nytt fint vitt foder. Gladast i stan idag! 😀
Den är så vit att man blir bländad! 🙂
Du ser det lönar sig att klaga:)
Det är bra att det finns lite service kvar 🙂
Min erfarenhet är att folk i allmänhet är aldeles för flata när det gäller att reklamera men att det lönar sig i 9 fall av 10 (minst).
Förmodligen är det så! Jag tänker iallafall fortsätta i framtiden! 😉
Gud va bra! 😀
Jag har ju följt följetongen om nosgrimman med spänning! 😉